Post by hanglifphybicom on Feb 10, 2022 6:07:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Swordigo ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Swordigo IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Swordigo 2022 version ▞▞▞
Morsomt spill, men i øynene til en casual gamer, rundt 78%-grensen, blir spillet ekstremt vanskelig. Kampen mot korruptoren var en mur for meg. Jeg kunne ikke engang slå den minste. Jeg tror at hovedproblemet er at brannkulene kan skjære seg gjennom gulv og vegger. Morsomt spill til det ikke er det.
Swordigo Kalandjátékok afi
Jeg synes at dette spillet er veldig gøy! men... Jeg synes at karakteren ligner på flameslinger Skylanders.
Det generelle spillet er fantastisk, og jeg elsker nivåene bortsett fra flammekammeret. Du gjorde det for hardt og plattformene over lavaen går for fort.
Dette spillet... legende..dary!!@@!!!!!!
Hva gjør Ido etter at jeg beseire curropter på den kurrute sporet, hoppet er til Faar for å hoppe over 😡
Mangel på opplæringsprogrammer og instruksjoner .......veldig frustrerende spill noensinne .....😑😑😑
Kjedelig. Kontrollene suger. Spill suger nuff sa
Jeg er ikke en profesjonell gamer. For meg er dette det beste eventyrspillet jeg noen gang har spilt. Jeg fullførte 51 % av spillet på en dag, etter det ble spillet mye vanskeligere for meg. Jeg prøvde mitt beste for å bestå oppdragene, men jeg klarte det ikke, så jeg slettet dessverre spillet. Men det er ikke noe galt i spillet. Du må prøve spillet. (Redigert) Etter litt mer innsats fullførte jeg spillet 100%. Likte konseptet med spillet. Men trist å vite at det ikke finnes swordigo 2. Slipp 2. del snart.
det er morsomt, får deg til å tenke. Det er et kult spill, men jeg har bare et problem, ved den fangehullsdelen (etter å ha møtt kongen), hvordan åpner du døren. "Kontrollen" er under og jeg kan ikke se ut for å komme dit pluss, begynner disse freaky dødspunktene å komme ned til deg?
dette spillet er halt fordi sjefen hvis dør du går tilbake til sjekkpunktet og butikken de selger 3 varer hvis du kjøper det går igjen og det er de eneste varene suger plssss legg til flere elementer og doble myntene, legg til nye kraftige våpen
Novelle og det suger, men likevel...
Mann! Dette spillet er faktisk veldig bra. Jeg kan ikke bare si hvor bra det er. På bare 50-55 MB gir det deg et så fantastisk grafikkspill med mange interessante nivåer og historie sammen med 5 hovedsjefer å kjempe. Det er en grunn til at dette spillet hadde fått 4,7 rating, og jeg synes det burde fortjene enda mer. Bare et forslag... Du bør lage andre del av dette spillet, mange venter på det, og det vil også bli satt stor pris på. Noen kan synes det er vanskelig, men det er faktisk bra.
Swordigo Pustolovske igre zry
Det var flott i begynnelsen, så ble det bare ekstremt, ekstremt irriterende. Noen nivåer er rett og slett latterlige fordi du trenger NØYAKTIG tid på hopp og bevegelser, opp til et punkt hvor det blir nesten umulig å gjøre noe. Og så hele denne dumme greia der du flyr tilbake når du blir skadet; Ikke kult. Igjen, noen ganger får du FLERE skader fordi en dum klatt stikker deg, du flyr opp og lander på den, så flyr du opp og lander på den, igjen og igjen og igjen! Jeg likte det først; ikke nå.
Popo's Mine - Idle Mineral Tycoon Simulacijske igre nvkz
Det faktum at jeg spilte til 64 % fullført sier noe, men som de fleste mobile plattformspillere, kom kontrollene til slutt i veien for en hyggelig opplevelse. Bosskampen i Fiery Depths er ikke bare hard; kontrollene og knock-back-effekten gjør den uspillbar. Tro meg, jeg ønsket å fullføre dette spillet, men innse at det ikke kommer til å skje. Jeg får lyst til å lage et gammeldags *hardt* spill, men innser at du utvikler deg på en plattform som ikke tillater det presisjonsnivået du spør om.
For et gratis spill er dette flott og fortjener intet mindre enn 5/5. Kampmekanikken kan forbedres: det er nesten umulig å unnvike (dobbelttrykk vil løse dette) og sverdet treffer ikke alltid flygende fiender når det svinger horisontalt i stedet for vertikalt (ingen kontroll over det)
Vi vil ha ny oppdatering takk...... 🙏🤛😉😉😉 Jeg liker virkelig denne perlen... Men jeg fullfører denne perlen da.... Da vil jeg og vennene mine ha ny scene... 🥺plz
Beste. Spill. Eva.
Jeg gir dette den laveste vurderingen på grunn av den grusomme plattformdelen i World End's Keep.
hvorfor at det magiske sverdet ikke kan slå korruptorer?? det er ubrukelig,, jeg angrer på å ha kastet det store sverdet mitt.
virkelig dårlig feil på slutten av spillet. er virkelig vanskelig å komme gjennom når du har alle disse ildkulene som kommer mot deg. Gjør deg selv en tjeneste og ikke installer det, du vil bli så frustrert, og hvis du bruker ekte penger på det, vil du bli mer frustrert som jeg er nå. Jeg avinstallerer dette spillet akkurat nå. Er ikke verdt det. Jeg er så frustrert
Har ikke prøvd det men det ser lovende ut
Swordigo dukker akkurat ut av playstore fordi jeg faktisk leter etter eventyrspill på cp...og siden jeg så swordigo husket jeg at jeg ikke har vurdert det før (jeg var 12 år da jeg spilte dette... nå er jeg 16) . Swordigo er et fint spill, det passer meg fortsatt selv i dag at det er så mange spill der ute. Jeg vet ikke om jeg høres ut som jeg oppfordrer deg til å laste ned dette, men det er ikke det jeg gjør, hvis du tror det... Jeg vil bare dele at dette er et bra spill i alle vinkler mange utfordringer jeg lovet.
Swordigo સાહસિક ivwk
Ekstermt episk Hei pappa og det er ikke noe problem Just Terraria hei jeg har ikke vært for å se om det går fint med litt ekstra på en annen gjeng u og jeg er en del på Twitter jeg har ikke vært for å se om det går fint med litt ekstra på en annen gang da er jeg ikke så utrolig bra ut det går
Jeg elsker dette spillet for alltid til jeg blir gammel, men jeg skulle ønske det har en oppdatering til swordigo 2
Swordigo Avanture ahia
DETTE ER DET VERSTE. da jeg kom til et visst punkt, dukket kategorien der du ser på beholdningen din ut tilfeldig! les dette innlegget slik at du ikke kaster bort tiden din på å spille dette spillet!
Kan noen si hvordan man krysser dette nivået plz,,, hvis det er mulig plz dm på insta på sakshichauhan6497
........pro........
Jeg har lett etter dette spillet en gang jeg var liten, heldigvis fant jeg det!!!
Morsomt, men frustrerende. Kontrollene er ikke passende for spillingen, spesielt på slutten. Veldig irriterende på en berøringsskjerm.
Spillet gikk bra, og når jeg klikker på start for å starte spillet, blir skjermen svart med 3 små prikker og laster aldri.
dårlig alltid gi annonser veldig irriterende
Det er virkelig et dårlig spill, det kan gjøre deg sint fordi en spiller kanskje ikke kan forstå spillet
Det er favorittspillet mitt jeg skal spille for 5 år siden en dag blir det slettet og jeg vil søke mange ganger, endelig vil jeg se når jeg skal søke i eventyrspill. Det er favorittspillet mitt. Det har ingen problemer.
Dette spillet er ganske bra. Grafikken er ikke fantastisk, men det er poenget. Spillet er bra, men vanskelighetsgraden er vanvittig mot slutten. Jeg vil anbefale, så lenge du er klar til å slå ut fiender en stund.
Jeg har ingenting imot dette spillet, men det første bildet som vises for dette spillet er ikke av dette spillet, men det spillet var den virkelige sverdspillet, lekebutikken har redusert utvalget av spill tilgjengelig for oss indianere, og jeg føler meg veldig dårlig hver gang jeg søker etter spill i lekebutikken, men finner ikke annet enn en serie dumme spill. Et spørsmål til Play Store hvis du ikke kan ta med noen nye gode spill, hvorfor slettet du noen av de gode spillene som tidligere var tilgjengelig for oss indianere. Jeg krever svar.
Dette er det mest frustrerende og verste jeg noen gang har spilt, og en av grunnene til at telefonen min er død, det er på grunn av dette spillet og utviklerne selvfølgelig, jeg er veldig sint, så beklager at jeg ikke kan gi deg noe positivt tilbakemelding på dette, De som ønsker å teste ferdighetene dine på dette spillet. Bli informert til alle som ønsket å spille eller oppdaget at de ikke spiller fordi noen positive kommentarer her kan du se beskrivelsen nedenfor, du vil se 5-stjerners rangeringer av ukjente personer om de er ekte eller ikke,
Et 2.5d RPG-eventyrspill med anstendige kontroller, grafikk og gameplay. Det er bare skadet av implementeringen av pay2win mikrotransaksjonssystem som tydeligvis har påvirket vanskelighetsgraden og kveler hele spillopplevelsen for spillere. Å ha to versjoner av spillet, én med annonser og uten for et fullstendig kjøp, ville ha vært en langt bedre egnet måte for alle spillere å oppleve hele spillinnholdet mens de støttet utvikleren.
Har en enkel historie, men handlingen er vanskelig og krever mestring av det grunnleggende, men fortsatt en god tidsmorder. Selve spillet sier at det ikke har noen feil. Det er bra.
Det har potensiale.. men sjefskampen jeg møtte flere ganger og ikke kunne slå... fikk meg til å gå så hardt... det er den første f$#%# fyren..